SSerpil Kızlar merhaba sabah kontrolüm vardı, iki saatlik yatış yapıldı sonra doktorum sabah gelin sancı şiddeti dozunu almış olur doğumu başlatırız dedi... Eve geldim kanama oldu, kapak atmış diyorlar şimdi bekliyorum sancı aralıklarını sayıyorum 😥 dua edinnn 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
SSerpil Kahramanlar onu bilmiyordum yapayım hemen çok sağol 😘 Ama çok hafifledi sanki olmayacak gibi anlayamadım Son üç- dört saattir tık yok