Ftmemne Hanımlar 10+5 günlük hamileyim. Yaklaşık 1 aydır diş etimde, şişme sızlama ve kanama var. Bu durumu yaşayan, doğal çözümler bulan varmı?
maviceselcan Ftmemne canım bende de oldu. Gebelik tümörü dedi diş doktorum. Maalesef hamile olduğumuz için bişey yapamıyorlar. Doğumdan sonra geçiyormuş. Ben şimdi 35+5 haftalığım. Doğumu bekliyorum. Sık sık fırçala dişini.
Ftmemne Normalde de diş bakımıma özen gösteririm nasıl oldu anlamadım. Parçalayamayacaksınız kadar kanatasım var o derece.
Yasemincifci Ftmemne bndede dişeti şişmesi ve kanama oluyodu bu bide ağız kokusu yapıyodu dişçiye gttm çüğünüz yok gebelikten dolayı hormonların tavan yapmasıyla bide bulantı kusma falan ondan olurmuş düzenli gırçala dedi tuzlusuyla gargara yap dedi