Selenays uzun kollu alacaksan da biraz geniş olsun kolları çünkü sürekli tansiyon ölçüyorlarmış bize doğum koçu ya kısa kollu alın ya da geniş kollu alın yoksa kesmek zorunda kalıyoruz dedi. Ben 1 takım penye kısa kollu aldim, bi tane gecelik aldim, bir de saten takımım vardı nisan bohcasindan çok gösterişli değildi onu kullanacağım.