Leylaaa Seda87 ben badem yaği kullanıyorum doktor önerdi hata ben göğüslerimde uyguluyorum şiştikleri icin catlayabiliyormuş
seon90 Ben mustela kullanıyorum memnunumda kimisi yağ sürüo kimisi evdeki kremlerinden sürüyor.yani sana bağlı yeterli kuru tutma ve karnın kaşındığında kaşıma okşayarak kaşı asla tırnakla kaşıma
Eeg Sakın hızlı kilo almayın. Ben 8. haftadan beri bir gün badem sütü, bir gün kakao yağı sürdüm. 38+5 bugün aman maşallah çatlak falan olmadı. Üstelik annemin karnı komple çatlak