Burcuaec Birçoğunuz biliyorsunuz tüp bebek neticesinde ikiz gebeyim 18 haftalık. Annemlere yakın daha huzurlu olabileceğim bir eve taşındık ve ev toplama 2 gündür ev yerleşme derken çok yoruluyorum. Dikkat etmeye çalışsamda en kötü ihtimalle sürekli ayaktayım. Birşey olur mu diye korkuyorum. Tüp bebek ve ikiz olunca daha riskli. Aynı durumda olan var mı ki? 😩
Taneminci Burcuaec neden riske atıyorsun kuzum anneni başka bir akrabanı çağır hiç olmadı bir yardımcı tut kolay mı bebek sahibi olmak heleki tüp bebekle allah korusun 🙏🏻 Ben evi sil süpür toz al tuvalet banyo derken bile tereddütte kalıyorum 🙈
Burcuaec Taneminci normalde ev işi yemek dahi yapmıyorum herkes yardım ediyor ama benim müdahale etmem gereken şeyler de çok oluyor mesela mutfağa filan hiç dokunmadım ama giysi dolabı için mecbur bende çalışıyorum