Haribo42 Meloossss bana asiriii derecede bulanti ve bas donmesi yapiyor ama oyle boyle degil hayatimi karartacak sekilde inan.. ben fitil kullaniyorum rahimden
Slinn Meloossss doktorun nasıl kullan dedi canım ? Eğer ağızdan alırsan çok baş dönmesi ve uyku yapıyormuş yorumlarda herkes aynı fikirde. Bana vajinal kullan dedi alttan ben öyle kullanıyorum yan etki görmedim
semrakarahan Meloossss canim ben hep agizdqn kullaniyordm doktor kizdi gecenki cigerlerini maffedersin fitil olarak ver hem daha yararli dedi 32+3 haftaligiz 1 hafta oncesine kadar iciyordm ama smdi fitil olarak veriyorm
Kaya1902 Meloossss makat mı🙄 vajina demek istedin heralde canım bence ağızdan alma sersem gibi yapıyo insanı
Meloossss Haribo42 ya çok bulantı yapabilir dedi eczacı da Beni de korkuttu bu durum çünkü çalışan biriyim 😑
Meloossss Guzel_ailem testim negatif çıktı 🙄 iki hafta geçti adetim ve negatif test doktorum hamile olsan bile etkilemez dedi adet olman gerekir on güne dedi tatlım ama 😑
Depresif_polyanna Meloossss canım vajinal olarak alırsan daha yararlı olduğu söyleniyor. Ben öyle kullanmistim. Ağız yoluyla aldığinda yan etkileri oluyor
semrakarahan Guzel_ailem kullaniyordm canim ama imom balik yagi ve gyno ferro sanol vitamin ilaci verdi onu kullaniyorm ondan biraktm decaviti icinin ozellikleri ayni
Kbregt Meloossss bugün yazdı doktor ağızdan alırsan bulantı ve uyku yapar fitil dha iyi dedi bende fitil olarak alacağım
Guzel_ailem semrakarahan bende kullanıyordum.. Ama yaklaşık 2aydır kullanmıyorum.. Doktor bıraktırdı suan sadece kan habı.. Birde damla kullanıyorum.. Ama doktor bana bugün.. Decabit verdi... Niye verdi anlamadım..
Weewe Meloossss makat degil de vajinal fitil olarak kullaniyorum ben. Bir yan etkisini gormedim henuz.
Meloossss Weewe bende öyle yapayım bari bulantı yapıyor deyince çünkü çalışıyorum beni çok etkiler 😊 teşekkür ederim