zavazingo Selam bayanlar 35+3 haftalik hamileyim son 3 4 gundur gece yatarken adet sancisi gibi sanci cekiyorum bacaklarima ve karnima sanci giriyo suanda hafiften bacqgmda ve karnimda sanci var acaba bu sancilar yalanci dogum sancisi olabilirmi benim gibi olan varmi ?
Ebru3435 zavazingo olabilir Benimde oldu doktor normal dedi üşütme dedi yorma kendini dedi baya çekmiştim ağrı bir kaç gündür yok şükür 🙏🏻