Eceozdemir18
Kizlar 2 gun once doktora gittim hersey norml mis kalp atimini da duydum ama doktor kesenin kenarinda az kanama oldugunu soyledi ilac verdi her ihtimale karsi 7+5 haftaligim sizce neden olur ve bir zarrari olurmu😔😔
DamlaMehmetali
Kendini üzüp strese sokma hiç bende de aynı durum söz konusuydu hatta bunu ilk devletteki doktor görüp düşük yapabilirsin dedi ve beni daha da çok strese sokmuştu sağolsun. Bol bol yatıp dinlen ve ilaçlarını doktorunun dediği şekilde aksatmadan iç Allahın izniyle hiçbirşey olmaz. Rabbim sağlıkla ve hayırlısıyla evladına kavuşmanı nasip etsin canım.
Scldgtkn
Aynı şeyi bende yaşadım canım bol bol dinlen ilaçlarını kullan ve stres yapma benimki 1 haftada düzeldi inşallah seninkide düzelir