Nomays11 Kızlar 39. Haftadayım doktor 40 ta gel bebek hala gelmezse durumuna bakar 2-3 gün daha bekletir son çare suni veriniz dedi başı kanalda gelir bence bu hafta diyor ama belli olmaz yine de. Annem tutturdu ben sana suni verdirmem onu verecekler sonra doğmazsa bebek o acının üstüne sezeryan olcan diyo. Yani suniyle bebeğin doğal yolla ilerleyeblceğine inanmıyor. Bende korkuyorum şimdi ya olmazsa da sezeryana dönersek diye. Siz ne diyorsunuz ben denemek istiyorum ama kafam karıştı
Sibelclskn3 Nomays11 valla canım benim arkadaşıma öyle yaptılar kızcagız 6 saat çok şiddetli sancı cekti açılma olmayınca sezeryana aldılar o halini unutamıyorum boşu boşuna o agrıları cekti ;((
Bulut74 Nomays11 ben suniyle doğurdum. Kendi sancım azdı ilerletmedi açılmayı çocuk kanala inmemişti. Dene bence 😌 bol bol yürü, duş al, hurma ye, squat yap inşallah kendi kendine gelir 🤲😌
ipeksi Nomays11 benden size bir tavsiye doğumunuzun normal olarak başlamasını bekleyin yani suni sancı ile Doğum başlatmak bana korkunç geliyor bakın benim ilk Doğumum normal oldu tam 24 saat kendi sancılarımla ilerledim 24 saatin sonunda hastaneye yatışım yapıldığında 5 cm açılma vardı o saatten sonra suni sancı aldım ve 3 saat kadar o sancıyı çektim ağrı eşiğim kuvvetlidir canım kolay kolay yanmaz ama o suni sancı yerine bi 24 saat daha normal sancıyı çekmeye razıydım ha bebek doğunca herşeyi unutuyorsunuz evet orası ayrı bi durum ama başlamayan bir döngüyü yapay bir şekilde başlatmaya çalışmak biraz acıması geliyor. Bana doktorum 2 günde bir kontrol edeceğim 42. Hafta sonuna kadar bekleyebiliriz demişti yani doktorun tutumu da önemli ve ben 40+4 ye Doğum yaptım şimdi de 27. Haftadayız bunda hiç birşeyden korkmuyorum artık 😂
E23ww Nomays11 canim benim hic acilmam da yoktu sancimda 1 gun once fitil verdiler rahim yumsativi ertesi gun suni takildi sbah 9da aksam 6da dogum yaptim
Nomays11 Bulut74 yürüyünce çok belim ağrıyo o yüzden bu hafta squata ve hurmaya ağırlık vereyim canım
Kahramanlar Bebek inmişse çatın müsait ise suyunu patlatır önce daha sonra fitil koyar sonra suni verir zaten suyun patlayınca bebek inecek iyice sadece kasılma lazım onu da suni sancı ile nefes egzersiz ile beraber doğurursun inşallah
Nomays11 Kahramanlar kafası iyice yerleşmiş gelir gibi duruyor ama dedi işte benim de ne ağrım var ne sızım gelir umarım gerek kalmadan
Nomays11 ipeksi benim de korkum suniyi çektikten sonra sezeryana almaları canım direnebildiğim kadar son zamanına kadar direneceğim doktorum da normal istiyo tabi ama umarım bi sorun çıkmaz
Miriryim ipeksi bu normal gelen 8-9 Dk aralıklı sancı da Rahmi açar mı yoksa illaki 5 lere mi inmesi lazım
ipeksi Nomays11 bi de son ana kadar bebeğin kalp ritminde sizin durumunuzda bi değişiklik olmaması lazım benim son ıkınmamdan önce doktorum bebeğin kalp ritmi yavaşlıyor bu son deneme doğmazsa ameliyathaneyi hazırlayacağım demişti bilmiyorum belki de beni inandırmak içindi ama sonuçta şunu da unutmamak lazım normal Doğum mucizedir evet fakat sezeryan da hayat kurtarır pozitif düşünelim güzel olsun inşallah 💕
ipeksi Miriryim o 8 9 da bir gelen sancılara minik sancılar başlangıç sancıları diyorlar daha doğrusu herkesin bünyesi farklı olduğu için nst sonucuna göre değerlendiriyor doktorlar. Sancılar sıklaştıkça Doğum yaklaşıyor açılma ilerliyor ben o sancıları çekerken bir yandan da halay çekiyordum 😂
Oguzkagan65 Nomays11 canım bi ablamın sancısı yokken suni sancı ile doğurdu açıklığı bile yoktu ama diğer ablam üç cm açıklığı varken suni aldı ama açıklık devam etmediği için sezaryena aldılar . Hiç belli olmuyor yani hakkında hayırlı olan neyse öyle olsun inşallah kendisi gelir
Nomays11 ipeksi tabii ki canım her şeyden önce bebeğimin sağlığı önemli umarım her şey güzel olur istediğim gibi olur
parasetamoll Nomays11 Benim kanalda da değildi fitil yardımı ile başlatıldı kanalada indi doğumda oldu her acı geçiyor unutuyorsun nasipte ne varsa o bence akışına bırakın🥳
Nomays11 parasetamoll Demekki o biraz değişiyor canım kişiden kişiye umarım benim de seninki gibi olur tabi bebeğim gelmezse ozamana kadar
Bilgehan 40+4 te kendi isteğimle 1 cm açıklık ve yumuşama varken suni sancı aldim. Sancı sıklığı en son üç dakikada bire düştü. Ama aciklik 2 cm de kaldı. Bebeğimin kalp atışları düşmeye başlayınca apar topar sezaryene alindim( ki devlet hastanesi mecbur kalmadıkça sezaryen yapmıyor) Normal doğumu çok istemiştim kısmet değilmiş. Ama şimdiki aklım olsa risk olmadığı sürece 42 ye kadar beklerdim.
Nomays11 Bilgehan doktoruma güveniyorum canım bebeğin sağlığı iyi olursa biraz daha bekletmeyi düşünüyor zaten tabii ki her şeyden önce bebeklerimizin sağlığı önemli