ArasAsya Kızlar merhaba.. 37 haftaya giren anneler bebeklerin boyu kilosu ne kadar doğum şekline karar verdiniz mi ?
Gozdekaraoglu ArasAsya biz varız 37+1 36 da gittiğimizde doktora 2926 grdı. Doktorum aksi bir durum olmadığı sürece normal olduğunu söylüyor ve bebeğim kanala girmiş durumda 😊🌸💕
ArasAsya Gozdekaraoglu maşallah canım.. doktorumla bugun doğum hakkında görüştüm bana normalde genişleme olcagını idrar torbasının düşme ihtimalinin oldugunu bde ilişkide koku olabilcegini en iyisinin sezeryan oldugunu söyledi kafam karıstı
ArasAsya Missmanan sen normal mi düşünüyosun canım. Benimde 3200 gr 51 cm normal gözüküyo ama ben normal düşünmüyorum doktorum sezeryanın daha rahat oldugunu söyledi
Missmanan ArasAsya evet canım Allah nasip ederse normal düşünüyorum doktorumda normal olur dedi ama daha çatı muayenesi yapılmadı bu pazartesi yapılır büyük ihtimal senin neden sezaryan daha rahat olurmuş 🤔