Tuem12 moms060612 benim doktorum 32+0 dan 3 gun önce yada sonra verebiliriz dedi inşallah doğrudur yine daha iyi bilen arkadaslar varsa yardımcı olur
Dilekemre blackeagle 32 haftalarda onaylanması gerekiyo ama eger cıkmak istemezse 32 hafta bitmeden calışabilir alması gerekiyo sonra istedigi zaman calışamaza çevirebiliyo 32 bitmeden gitmesi gerek doktora
Nalanktl mubu81 brüt ücretine göre değişiyor canım. Mesela benim brüt maaşım 5000 TL. 4 ay için 13500 lira civarı alıcam kısmetse
Dilekemre mubu81 asgari ücret brütü 2558.40 2558.40÷30=85.28 3 te 2 sini alcagımız icin 85,28×2=170.56 170.56÷3= 56.85 hak edilen günlük para toplam 112 gün izinli olcagımız icin 112×56,85=6367.50 asgari ücretle calıştıgımız icin alıcagımız tutar
Ayssiirraa moms060612 şuandada alabilirsin ama daha fazla geçirmemen senin için iyi olur sonuçta çalıştıgın hergün sonrası için alacaklı oluyorsun ben 31+4 de adlım rapora 32 olarak işledi doktor erken gitmişim çünki