Pinkbabe Kızlar merhaba 7+4 günlük hamileyim doktorun istemiş olduğu ilk tahlilleri yaptırdım Ve suan doktoruma ulaşamiyorum maalesef sonuçları değerlendirebilmesi için başına gelen varsa lütfen bilgi verirmisiniz Eritrosit 14 (yüksek) Şeker 70 (düşük) MCHC 36.8 (yüksek) NEU% 73.3 (yüksek) bu neu riskli bir durum gibi okuyorum netten iyice korktum yaşayan var mı bu durumu ?
Modies Test sonuçlarıma baktım ama yAzdıklarınızı bulamadım. Bilemedim valla ama varsayım olarak acaba idrar yolu enfeksiyonu mu
Pinkbabe Modies eritrosit olan idrarda kan evet ama diğer ikisi kan tahlili ile alakalı çok stres oldum doktora da ulaşamıyorum 😪
Modies Pinkbabe olmayın olmayın siz kendinizi iyi hissediyorsanız herşey yolundadır. Enfeksiyon birşey varsa da doktorunuz zaten ilaç verir. Çözümsüz sorun olmasın ☺️
Pinkbabe Modies Tabi ki öyle 😊 çok teşekkür ediyorum doktoruma ulaştım idrar kültürü istedi tekrar orda biraz sıkıntı gördü simdi onu yaptıracağım 🤗
Pinkbabe Modies Evet çok şükür kanda bir sorun olmadığını söyledi inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize canim 😊💕