Hzlhakko Kızlar maalesef okadar test yaptım silik çıktı erken gebelik testi yaptım ondada pembe iyice gözle görülür derecede cıktı ama kan negatif ve bugün adet oldum maalesef. Bu arada doktor bana adetliyken gel değerlerine bakalım dedide adetliykenle normalin arasnda ne fark var ki