Anneolmak38 canım ben biraz önce ne yaşadım anlatamam o korkuyu 🙄😂 küçük bi sivilce gibi bisey cıkmıs tam o bölgede ama yukarda bende peçeteyle silerken kaşınır gibi oldu bastırdım sonrada kac gündür olduğu gibi peçeteyi kontrol ettim kanama varmı diye bide baktım pembelik tam böyle modum düstü aklımdan bi sürü sey gecirdim falan aklıma geldi o sey ve bi daha peceteyi aynı yere sürdüm ordan geliyomus 😂😂😂 Ve bende 3. Günüm diyip duruyorum ama benimde 2. Günmüs bugün iki tane takvim var telde biri 3 biri 2 diyo bilmiyorum artık 🙈