Gulsahhatuun 25.haftadayım benim de oluyor.Eskiden de ara ara olurdu bir de gebelikte oluyormuş diye bildiğimden çok takılmadım başlarda.Gebelikle baya sıklaştı.Geçen gün su gibi aktı.Ecopirin alıyordum her gün,gün aşırı almaya başladım şimdi.Bir hafta sonra kontrolüm var.O zaman sorcam bakalım.En fazla Ecopirin i kesip ara sıra kanaması normal,bazılarında oluyor diyecek bence 😅