balarisi06
Kızlar Ankara Zekai Tahir Burak hastanesinden randevu aldim sonunda... haftaya pazartesi ye verdiler günü ve ben cumartesi adet oldum.bugun 3.gunum. Adetim çok az geliyor normal zamanda olduğumdan. Acaba erken mi bitecek bilmiyorum ama adetim 5 gün sürüyor dedim sekretere. Ve hsg randevusu 10. Gunume denk geliyor. Diyeceğim şu ki herkese randevuyu hep 10. Güne mı veriyorlar? Bana uzun süre gibi geldi çünkü zaten benim yumurtlamam erken oluyor 10-11-12 günlerde hic geç olmadı bir yıldır ve ben adet bitiminde hemen çekilmesi lazım diye biliyordum hsgyi. Verilen tarih çok geç değil mi? Sonra acaba korun derler mı?öyle olursa ya yumurtlamam kaçmış olursa napicam ben ya of 😞 yada o anda yumurtlama varsa verilen ilaç yumurtayı etkiler mi sekreter manyak gibi olduğu için konuşturmadi soru sormak yana dursun... Sabah gel dedi kapatiyordu bende aç tok fark eder mi başka ne yapmalıyım dedim sabah aç gel dedi kapattı telefonu manyak mıdır nedir beni rahatlatin bilgi verin valla gerildim iyice sinirlendimm😑😑😑