Mutlubebegim Allah yardımcın olsun canım benim de öyleydi çok aşırı korkuyordum golgemden bile korkar olmuştum tek başıma duşa giremezdim 8 haftalikti kaybettim bebeğimi şu an yine hamileyim bunda da kötü rüyalar gördüm hemen korku için bı muska yapıp taktım çok şükür iyiyim şimdi 29 haftaligiz inşallah sağlıkla kucağımiza alırız evlatlarımızı bol bol dua oku ve bı Cevşen tak bence.