Hndeyaman 4+1 hamileyim pembe lekelenmeler başladı bugün doktora gittim hiç bir sıkıntı yok yerleşme kanaması dedi progeston iğne ve ilaç verdi başına böyle bisey gelen var mi acaba korkuyorum
oldedi Hndeyaman 4 ve 5.haftalarda genel olarak oluyormuş ki benim de olmuştu. doktorum banada progestan verdi. ve dinlenmemi söyledi .
DemetDigesu Hndeyaman doktorun demiş işte sorun yok dıye herkesın gebelıgı bır olmaz sordugunuz sorunun cvabını burda alamazsınız
Hndeyaman DemetDigesu daha önce bir kaybim olduğu için tedirginim kendimi rahatlatmak için yazdım buraya zaten