Betul11 Günlerdir uykusuz kaldığıma değmezmiş size tavsiye çeltirin siz acı çektikçe bebişlerde çekiyo en rahatı buymuş
zahidebeyazatli Benimde dogumun sezeryan ve ayin 30da ins.dogum yapicam ama. Dis agri var ve duramiyorum cekmeyede yanasmadi doktor ne yapsam arkadaslar