Ogretmen Adetime 7 gün var. Kasıklarımda hafif ağrı oluyo sanki adet olacakmışım gibi. Hamilelik belirtisi olabilir mi
Nilver Ogretmen Canım benim her iki taraftada arada bi gerginlik gibi sancı oluyodu kasıklarımda ara ara üşütmüş gibi. yerleşme kanamam oldu bide Rabbim gönlüne göre versinn🙏🏼
Nurozsln Ogretmen benim de kasık ağrım oluyordu ayni adet sancısı gibi göğüs hassasiyetim vardı bir de adetinizin günü geçsin test yapın 😇