Zeynep7777777 adalat nidilat bunlar tansiyon ilaçları ama evet rahmi rahatlatıyor kasılmaları azaltıyor .Bu arada yukarıda biri normal demiş sert olması asla normal değil he o bebeği sertleşme sanıyor olabilir ama karnınızın bir tarafı sertleşip toplanıyorsa özellikle göbek deliği yanı saniyeler sürüp geri açılıyorsa bu kasılma ve tedbir alınmalı.bol bol yatın .dikkat edin vaktinde gelir bebişiniz 😘