Ahidem32 doktorlar sola yatmayı öneriyor evet ama devamlı sola yatmak da mümkün değil.Tek tarafa saatlerce yatmak ağrı yapmaya başlıyor.O yüzden sağ sol pozisyon değiştirerek yatın.Genelde sola ama arada sağa da dönerek.Onlar amniyon sıvının içinde sen nasıl yatarsan yat öyle sıkış tepiş olmuyorlar annesi 😁 Analık hep bi vicdan azabı zaten.😅Yolculuk için ise bu haftalarda henüz öneriyorlar ama püf nokta yine uzun süreli sabit pozisyonda kalmamak.Eğer yol uzunsa sık sık molalar verip biraz hareket edebiliyor olsanız iyi olur.Burada da bel vs ağrısından ziyade yine kan dolaşımını aktif tutmak gerekiyor.