Seda5892 Kızlar pıhtılaşması olup da bu ilacı kullanan oldu mu ya içeriğe baktım kafam karıştı bebeğin eşinde kanama vardı o yüzden verdi doktor
Sevvaldal Seda5892 bana da adet olamadigim zaman vermisti doktorum. Daha once pihti gecmisim oldugu icin ozellikle sormustum. Zararsiz bir ilac, bir problem de yasamadim.