Umrancakmakk bende geçen gün yaptırdım doktorum istedi şekerim biraz yüksek çıktığı için yaptıralım dedi dr . Daha 9 haftalık olduğum halde yaptırdım ama çok şükür yaptığım diyabetik diyet işe yaramış bi sorun çıkmadı. Eğer normalse şekeriniz yaptırmayın