Hsnanr Kaç tane hastane çıkışı aldınız kaçlı? Bıde soranlar büken varmı alt üst ayrı takımmı daha kullanışlı yoksa çıt çıtlı tulumlar mı ?
Haribo42 Hsnanr ben hepsinden aldim tulumda aldim alt ustte .. 5 liniki takimim var sanirim 10 lu bi tane
Yasemincifci Hsnanr 2 tane 10 lu hastane cıkışı aldım 7 tane takımım var bunların 4 ü patikli 3 ü patiksiz 2 tanede tulumum var
Papatyam34 Hsnanr 1 tane 10 lu 2 tane 5 li hastane çıkışı aldım .1 tane tulum aldım 2 tane de altlı üstlü takım aldım sanırım 1 ay fln idare eder bunlar 😀
GoncaKeskin Bende 2 tane 5 li aldım zaten battaniye ve çıtçıtlı aldım onlarıda koyarım hastane çantama 10 lu gereksiz pahalı
Seymakayaoglu @Hsnanr alt üst canm zibin varya alti patikli eldiven şapka önlük olan 5 li yeterli benim icin cabuk büyüyorlar zaten sonra kaliyor
Merve123a Hsnanr 10 çikişlar çok gereksiz 5 li al içine vidrde zıbın ohh miss. Birde tulumlar çabuk küçülüyor ama genede. 1 2 tane alabikirsin birde patikli pantolonlarda küçülünce geriliyor