Yamac41 ayni olayi ben yasiyorum 36+2de 3600 kilo. 2 hafta icinde gelmezse sezayen dedi. Kimsenin gazina gelme. Ilk dogumda 4 kilodan fazlasi bebekte komplikasyon yaratabilir. Doktorum tum riskleri kabul ettigine dair imza aliyo. Cunku kadin dogumcular en cok bu sebepten dolayi davalik oluyolar. Kilolu bebegin normal dogum esnasinda humerusu veya klavikulasi kirilabiliyo. Brakial sinir hasar gorebiliyo,kol omur boyu felcli kaliyo. Bunlarin hepsi olasilik tabi. Hemsireyim cok kez sezaryene girdim fakat kendim de korkuyorum. Hayirlisi olsun demekten baska caremiz yok unutmayalim. Bebek ve anne sagligi icin hangisi uygunsa oylesi olsun :)