Acemiannes 38+1 im bendede uyku hali başladı sürekli yatmak istiyorum uyuşuk gibiyim agrım falanda yok hamilelik başında bile yasamadim boyle hatta normalde uyku problemi olan uyuyamayan biriyim acaba dogum stresi mi sardi yoksa vucut enerji mi biriktiriyo bilemedim