Gozde_coskun Merhaba bugun seker testi yaptırdım. Calıstıgım ıcın doktorla telefonla bılgı alcam beklıyom musaıt oldu zamanı neyse .bir tek OGTT aclık 108 cıktı. Koyu tenkle gosterıyor .92 kadar olması lazımmıs herhalde. Sizce nasıl
Hulyalp Gozde_coskun bende sadece kanda baktirdim aclik sekerine 56 cikti canim. Referans araligi 70-100 yaziyor.
Gozde_coskun Yasemincifci doktorla konustum , deger ıcın olumsuz bısey demedı, aksıne sekerin sorun yok, kan degerım dusuk kan ılacını aksamda ıc dedi ☺️