Kızlar merhabalar 39+4 ile sezeryan Doğum yaptım. Doktorum açılmam olmadığını ve nst de agrı çıkmadığını söyledi suyum falan iyiydi bekletmedi beni hiç bir şekilde benimde en çok korktuğum şey tabiki sezeryan Doğumdu hiç bir şekilde sezeryan doğumu istemiyordum hep normalden yanaydım normal Doğum için elimden geleni yaptım hep ama ne fayda olmadı malesef doktorum birazda hep sezeryandan yana herkes için normal Doğumcu değildi ama çok iyi bir doktor kendisi çok memnunum ama sonumuz her zaman mutlu tabiki de dünyalar güzeli kızıma kavuştum şükürler olsun sezeryan Doğum korktugum kadar kötü birşey değilmiş malesef herşeyim bir zoru var bende bu Zoru basardım şükürler olsun 🙏🏻☺😘