Zumrayla Merhaba kızlar. Kızımı memeden ayırmam gerek, biberon da almıyor, 7 aylık. Siz bebeğinizi nasıl biberona alıştırdınız? Nasıl memeden ayırdınız ? 2 aylık hamileyim
HalisEbruoban Zumrayla canım neden ayırıyorsun ben kızım 5 aylıkken hamıle kaldım cuma gunu dogum yapacagım hala emıyo dogumdan sonrada ıkısını emzırecegım
GozdeCemre Zumrayla valla aç Kalınca mecbur tutmak zorunda kaldı biberonu İlk başta uyku aralarında verdim zamanla Alıştı midesi bulanıyordu ama açlık ağır bastı
Zumrayla HalisEbruoban gerçekten mi ? Ne biliyim ya, doktor 3 ayına kadar ayır dedi, kızım da memeye bağlı çok. Ayıra bileceğimi düşünmüyorum,sana doktor ayır demedi mi?
HalisEbruoban Zumrayla canım valla her doktor farklı demekkı ben cok arastırdım ne saglık ocagındakı nede kendı doktorum ayırma emzır dedı 16 haftalık olumca karnındakı sutun tadı degısıyomus ama yıne en ıyı mamadan daha saglıklı bazı benekler kendılerı emmek ıstemıyomus ama emmek ıstemezse bırakırsın dedı doktorum kızım bırakmadı 4 gun sonra dogum yapacagım sutum bır haftadır o kadar cogaldı kı ıkısınede yeter zaten vıcut bebege gore sut üretıyomus ıkısınede yetermıs kızım 14 aylık hala emıyo emzırmeye de devam edecegım karnımdakı 37+ 5su an 3300 kılo boyu 52cm kızımında gelısımı ıyı gelısım gerılıgı falanda olmadı ıkısınde