Seva Kızlar doğum yapalı 18 gün oldu ama tansiyonum hiç düşmedi 16/10 tansiyonla duruyorum ne yapacağımı bilmiyorum doktora gittim yapacak birşey yok dedi zamanla geçecek dedi aranızda benim gibi olan varmı