oykusss bak canim ben 5 haftalikken lekelenmem oldu.doktir yerlesme kanasjdir dedi.ama banada o sartlari koydu canim.ilsikini yasak etdi.3 ay.
6ci ayima gecmjsim hala dikkat edyorum.kendimi koruyorum Allah korusun.oyle biseyler ola bilir.sart o diyilki her kan uymazligi olan hamiledr olsun.yani iliski falan dikkat rtmelisin..belki o uzden soylemis direk kanama olursa yubatmamailsiin.seni korkutmuslar cok abartici hemde.sakin sekildede soyleye bilirdiler.sende calis dikkatli ol.ve o durumla yasama takma o an dusuk falan.iyi olur insallah.Allah korusun