Marziye Sukrnnnnnn benim hiç olmadi sadece yemek kokularindan tiksinmistim ama istifra yasamadim hic insallah sizinde olmaz
Mlssa Sukrnnnnnn Hiç başlamayadabilir canım..umarım başlamaz🙏🏻 20+2yim hiç bulantım olmadı çok şükür🙏🏻
Sinm Sukrnnnnnn bence hiç aklına getirme CANIM 6 haftalık hamileyim hiç yemek yiyemiyorum yapmak bile CANIM istemiyor herşeyden tiksinmeye başladım
eminesbr Mümkünse hiç olmasın maşallah de bir başladımı çok kötü yapıyor kilo verdim o dönemde o yüzden hamilelik için hiç istenmicek birşey
Semraylmzr Sukrnnnnnn 7 haftayla 12 hafta arasi çok yoğun olur ben 38+5 in hala az da olsa devam ediyor
Ezgi1989 Sukrnnnnnn ilk üç ay hep kusuluyor ama ben hiç kusmadım sende gelse de kendini zorla inanmicaksn ilk geldi biraz ven kusmadm tuttum bikere kusan hep kusar dedi annem buda bebeğe zararlı aman kusma 🥰