Ftmskry 37+2yim adet sancilari gibi ağrılarım var ama ntsde hic sanci yok bugun girdim ne zaman doğuracam ben 😏😂
Aysegolcuk Ftmskry üşütmüş olabilirsin ben o adet sancısı gibi ağrılarım oldu nstye bağladılar sancı çıkmadı biran önce doğmasını istiyorum çok sabrisizim yaa 😂 37+1yim
ebru23 Ftmskry o sancı belden giriyormuş bende kasık ağrısı var ama nstde yok doğum sancısı değil yani 39+1deyim ins bu hafta gelir
Bahar54 Ftmskry nst ye ağrı değil de karın kasılması yansır. Karnınız sertleşip bebek tek bir noktaya toplanıyor sancınız var demektir.