dnzshn İyi günler daha önce de bura ya yazmıştım bebeğimi 37 haftalıkken ani bi nedenle kaybetmiştim Doğumdan 5 ay sonra hamile kaldım cuma günü doktora gittik 5 haftalık keseyi gördük ama ben ondan bir hafta öncede varmı yokmu diye gidip test yapıp 4 haftalık keseyi gördük bu hafta kalp atışları için gitmiştik kalp atışını duymadık bebeğide görmedik Korkuyorum boş gebelikmi diye ama takip ettiğim uygulamaya göre bebek 6 haftalık doktora da söyledim bunu gösterdim o zaman bebeği görmemiz lazım dedi kalakaldım öyle artık acaba haftasına göre geride mi ultrasonda bişey var nedir acaba böyle bişey yaşayan varmı yazın lütfen diğerinde çok yıprandık eşimle sürekli araştırmaktan kafam allak bullak oldu bilgisi olan böyle bişey yaşayan burda varsa ebeler lütfen yazın
A_S_K dnzshn Belki geç döllenmedir? Hemen bebek ve keseyi görmeniz gerekmez ki. Endişeye kapılmayın. Bebeği geç de görebilirsiniz kalp atışı için de aynı şekil.. İlerleyen haftalarda olur içinizi ferah tutun inşallah 🙏🏻
dnzshn A_S_K içimi hep ferah tutmaya çalışıyorum kendi kendime hep teselliler veriyorum ama aklıma da gelmiyor değil inşallah dediğiniz gibidir 🙏
Minedy Benim bildiğim 8. Haftaya kadar yolu var görmek için. Üzülüp strese sokmayın kendinizi. 8. Haftada 2 hafta geriden gelse geç döllenmeden dolayı 6 haftalık olur o zamanda görünür anca