Emineeskici ben de 13+4üm :) duştayken katı hindistancevizi yağını kalçama karnıma göğsüme sürüyorum. Duş almadığım günlerde bebe yağı. Şimdilik yetiyo. Daha büyümeye başlayınca zaten yaza da denk geleceği için farklı kremler sürüp evde karnım açık gezmeyi düşünüyorum.