Gizemmdikmenn Hanımlar, vücudunuzun çatlamaması için kaçıncı haftadan sonra krem,yağ kullanmaya başladınız?
Periihsnva Gizemmdikmenn ben yeni hamileyim daha 7haftalik duyduguma gore karin buyumeye baslamamistan once zeytin bebe yagi surmek lazim buyudukten sonra surunce catlak olusa biliyormus
Minejjan Gizemmdikmenn ben öğrendiğim gün sürmeye başladım o zaman 5+5 di şuan 22 haftalık olduk henüz çatlama yok düzenli sürüp masaj önemli bence 😎
Hulyalp Gizemmdikmenn 4. aydan sonra duzenli olacak sekilde guzelce yedirilerek surulmeli hemen giyinmeyip vucudun yagi emmesi beklenmeli. Bu sayede ilk hamisligimde karnimda catlak olusmadi darisi ikizlerime bunlarda da olmamasi icin ugrasiyorum.
Ftmrt Gizemmdikmenn ben 8 haftadır kullanıyorum sabah akşam ama 30. Haftada baktım ki çatlamaya başlamışım 🥺🥺
Gizemmdikmenn Periihsnva ben de bugün öğrendim bunu. 12 haftalığım 4. Aydan sonra kullanırım diyordum, ama hemen başla denince kararsız kaldım
Merve3445 Ben 3. Ayımda dalinin bebek yağını kullanmaya başladım canım her duş arkası sürüyorum şuan 6. Aydayım herhangi bi çatlama olmadı
Minejjan Gizemmdikmenn bence kendinizi birşeye sartlandirmayin , o bölgeyi nemli tutmak önemli olan vücut kremi, Hindistan cevizi yağı, çörek otu yağı bebek yağı ne bulursam sürüyorum . Kuru kalmasın yeter🙊
Merve3445 Gizemmdikmenn Canım kışın iki güne bir duştan sonra sürüyordum şimdi havalar güzelleşti her gün duş alıp duştan sonra sürüyorum yani kışın iki güne birdi şimdi her gün
Periihsnva Ftmrt gec kullanmaya baslamissiniz cunki belki o yuzden catladi henuz karin buyumemiwden ilk haftalardan surmek gerekir diye duydum
Periihsnva Ftmrt anladim canim benim genetik varmi ? Bizde genetik var o yuzden cok korkuyorum bendede olur diye
Ftmrt Periihsnva anneminde çok çatlağı var bende ona bağlıyorum hiç kurutmadım sabah akşam kullandım çünkü 😏inşallah olmaz senin
Acelya20 Ben 15. Haftada lierac kullanmaya basladim. Her gün düzenli kullandım 3 kutu bitirdim. Sonra palmer’s in tummy butter ini keşfettim muhteşem nemlendiriyor. Su an 40. Haftadayım hiç çatlağım yok. Masallah 🥰
ikimelekannesi___ Gizemmdikmenn 26 hafta olucam canim ben 22 23 haftadan itivaren bebek yagi kullaniyorum bisey yok suan ama benim gobegim de yok suan
Kzbneyll 32+1 hamileyim uzun süredir krem kullanıyorum bir süre sonra ne kadar krem kullansanız da çatlak oluşuyor özellikle basenler de ama yine de aza indirgemek için krem kullanımı çok önemli 😊
Dilanakbaba İlk üç ay bebek organ oluşumunu tamamlayınca kullanmaya başladım.33. Haftadayım henüz çatlağım yok.frei oil ve liearac kullanıyorum.cildim çok kuru olduğundan korkuyordum ama çok şükür şimdilik kaşıntıdan başka şikayetim yok
Periihsnva Ftmrt tewekkur ederim inwallah olmaz 😍 bi cekmedim baba tarafina babamin ablasi 3 kiz dogurmuw kizlar benden buyuk yanlarinda ablalari gibi duruyo kadin ne karin var ne catlak 18 yawinda gibi duruyo