Sryilknr Kızlar 29 haftalığım ama 31 hafta olarak gözüküyor bebeğim 38cm 1kilo 60 grm doktor bebeğin hızlı gelişiyor bebeğinde şeker olabilir dedi ama şeker yüklemesi temiz çıktı her ayda tahlil yaltirıyorum şekerim normal bu durumda olan varmı?
Nily Sryilknr ozaman sorun yapma. Tombiş demekki:) benim bebegmde 2 hafta ondeydi. Toparlak bisey dogdu. Bir sorunda yasamadı.
Gulsahhboluk benimde 2 hafta önde. Doktor şeker yüklemesi yaptırmam gerektiğini söyledi. Şekerim normal çıktı.bebeğimin tombiş olduğunu telaş etmemem gerektiğini söyledi :)))
Handeli Sryilknr bende 28 haftalığım 37cm 1180 gr dedi doktorum normal gidiyoruz şekerde çıkmadı iyi besleniyor demek ki bebişler😁
Modies Sryilknr biz varız aynı durumdayız 21+5 iz ama bebek 23 hafta bebek iri dediler suyum da fazla dediler. Şeker de çıkmadı genetik dediler şimdilik rutin kontrollerimizde bekliyoruz
Self Benimde öleydi iki üç aydır..bu gün kontrolüm vardı 33. Haftadayım bebeğin kilosu olması gereken haftaya dönmüş .sonradan duruyor demekki bende ilk panik yapmıştım doktorum kilolu olması iyidir şeker felan yoksa diyordu hep .birde doktorum 15 gün önce vitamin hapları kullanma dedi bebeğin kilosu normale dönünce bugün geri başla dedi.
Sryilknr İçim biraz rahatladı valla doktora benim annemin tarafıda iri doğruyor genetik olabilirmi dedim öyle konuşunca telaş yaptım
Ebr_3534 Sryilknr canım benimde bebeğim 2 hafta önde doktorum gayet sağlıklı dedi benimde bütün testler temiz çıktı demek ki bebişlere çok iyi bakıyoruz tombik olucaklar inşallah 🤲🏻👼🏻😁
Mavigozunannesi Canım bebeğin olması gereken kilo da bence benim 27+5 te 1300 kiloydu ve 1 hafta onde dedi şeker falan da açlık tokluk istedi çok şükür sıkıntı ciknadi yükleme yaptırmadim
GozdeCemre Sryilknr 29. Haftada 1340 grdı ve haftasıyla uyumlu dedi doktorum bence senin doktorun abartmış Olması gereken kiloda benve
Elena4 Sryilknr canim ben 24 haftaligim bebegim 1030 gr boyu 35 cm 4 hafta ileri.yarin seker yuklemesi yaptiricam insallah bisey cikmaz ama yine de diyet yap dedi ya daha alir mi sizce
Tugcehar87 Sryilknr ben ☝️Bu kötü birşey değil dedi doktor bebeğinizin kilosu dangayet normal ben 30 haftalığım bebeğim 1800 gr 43 cm 32 hafta görünüyor
Gurbettegebe Sryilknr benm bebegm de 28+5 de 1 kilo 300 gram nasıl sana öyle dedi anlamadm 🙄 ki şekerim war benm doktor kilosu normal dedi
Seymakayaoglu Niye oyle demiski doktor bende 28 haftalikken 1.100 gramdi sordum haftasina göre uyumlu dedi ne zayif nede ilerde dedi anlamadim
Sryilknr Seymakayaoglu benim doktor kiloyu sevmiyor bende 80 kiloyum şuan geçen ay 77 kiloydum 3 kilo alınca böyle bişey çıkardı