oldedi gebeliğimin başından beri progestan kullanıyorum geçenlerde elime sağ göğsümde oluşan kitle gübi birşey geldi endişelendim. progestanın yan etkilerinde meme kitlesi oluşabilir şeklinde yazıyor.doktoruma söyledim usg çektirmemi söyledi. bende prodpektüsü geç okudum😔 böyle bi yan etkisi varmış diye doktoruma diyemedim daha. c.tesi kontrolum var. şimdi içime kurt düştü prospektüsü okuyunca. başına böyle bişey gelen varmı ☹️☹️☹️
Haribo42 oldedi cok sasirdim acaba sende oyle bi etki yapmis olabilirmi.. ins kotu bisey yoktur canim uzulme.. oyle bisey olmussada vajinal kullan sen agizdanmi aliyodun
Ebr_3534 oldedi aa bende kullanıyorum ama şu ana kadar bende öyle bi etki yapmadı canım allahın izniyle korkulcak birşey değildir inşallah
oldedi Haribo42 evet ağizdan kullanıyorum acayip baş dönmesi ve uyku yapıyor etkisini tam tanına 2saat sonra gösteriyor