Kdraltn suni sancı bende etki etmedi canım maalesef( Doktor çok şaşırdı binde bir görülen durum falan diye.ertesi gün sabah beklenmedik yerde sezeryanla doğum yapmaya karar verdim ve 12 dakikada kızımı elime aldım 😃.Demek herşeyin hayırlısını dilemek lazımmış,benim hiç aklımdan geçmeyen bişeydi sezeryan da,suni sancı da.
6 saat sonra ayağa kalktım ve bugün evde hareket ediyorum.Canım seni de kucağına almayı en kısa zamanda nasip etsin.Çok değişik duygular içerisindeyim 😘😘😘