Periihsnva Dnzhkn bendede o sorun var papaverin şamı kullaniyorum (azeriyim bizde adi boyle) hic bir ziyani yok zaten kullaniyordum doktorada sordum iyi yapiyorsun dedi zaten ziyansiz gece koyuyorum sabaha normale donuyor ama devamli kullaniyorum
oldedi Periihsnva biraz hareket et bide sıcak su içmeyi dene . kendini kasıncada yapsmıuor insan. aman kendini yorma
Periihsnva oldedi bende sorun bawka yawadigim yeri degiwtirmek zorunda kaldim ewimin iwiyle alakali bura geldigim gunden kabizlil sorunum bawladi ama kendi memleketime dondugumde boyle sorunum olmuyo buranin suyu duwmuyor bana
Nily Dnzhkn kuru erik varya siyah olanlar Onları kaynatıp suyunu ve tanelerinide ic. Hemen cıkarsın tuvalete. Benim isime cok yaramıstı. 14-15hafta arası kabız olmuştum🤦♀️
Dnzhkn Periihsnva sancı veriyor duphalac içiyordum genelde onuda artık içemiyorum mide bulantısı yapıyor çaresiz kaldım
Nills Bende riskli bir gebelik yaşarken kabızlık sıkıntısı çekmiştim. Bana armut çok iyi gelmişti. Bilmiyorum bana mı faydası oldu ama zararlı birşey değil nasılsa. Denemeni tavsiye ederim
Periihsnva Dnzhkn bunu ben icmiyordumki nasil anlatilirki turkce bilmiyorum ilaci yogun bagirsaka yerlestiriyorum ) (ifadem icin ozur dilerim)bilmiyorum anlata bildimmi? O yuzden mide bulantisi filan vermiyor
peperutka Dnzhkn Duphalac.Bende basindan beri kabizim dogal hicbir sey ise yaramiyor.Bu duphalac ise yariyor arada gunde 1 defa iciyorum.Baya bi sekerli