Zeynep7492
Cnm bz aldık henuz kullanmadık normalde piyasada 400 500 lıra benm sana tavsiyem e bebeklerde artık bu anakucagı gelmeyecegı ıcın teşhir dıye uygun fiyata veriyorlar 1 oyuncağı yok dıye bız 190 tl ye aldık cnm ankaradan natevega avm den son kalanı