Asmuas Kelebek7 canım benm bebeğim egeç döllenme programa göre 7 haftalık ama ultrasona göre 5 haftalık kesenin oluşup bebişin geç oluşması ben baya bekledim bebişi görmek için şükür gördük kalp atışını duyacaz haftaya İnş sorun olan bişi değil yani
Esraarse Canım benimde günüm geçince yapmıştım negatifti ama çok çok çok silik bi çizgi gördüm sonraki hafta netleşti
Kelebek7 Esraarse Kasıklarım Arada ağrıyo belimde öyle ayaklarım üşüyo halsızlık ıdarara çıkıyorum bırde iştahım yokk
DamlaMehmetali Benimde geç döllenme canım ama adet geçtikten sonra idrarda net çizgi çıkmıştı. Kan en kesin sonuç evde yapılan testlerde yanılma payı oluyor elbette
DamlaMehmetali Ben hep adet olucam diye bekliyordum adet sancılarım vardı yani. 5 ya da 6 gün geçmiçti Test yaptığımda. Sizde bi kaç gün bekleyin isterseniz