Merhaba anneler ve anne adayları. Ben bebeğimi kucağıma alalı tam 1 ay oldu aşı için ASM’ye gittik ve takip eden hemşiremiz bıngıldağı erken kapanabilir ölçüsü 1*1 dedi bu durumu yaşayan var mı ne gibi bi önlemler almak gerekir ? Cerrahi müdahale olmadan atlatabilir miyiz bu durumu? önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻