TatlisBirAnne benim bacağım okadar cok agryoduki yülbent baglayıp sarıyodum ağlıyodum gözümden uykular akar yürürüm evin içinde geceleri onu içtiğimden beri yaşamıyorum ağrı falan cnm içmesem ayağım kasılıyp kramp giriyo ogün bi paket al paket bitene kadar hergün bitane iç öğlenleri geceleri yatarkende magnezyumlu sodayı iç gecer inşallah