Mrvegrkan Kızlar göbekte aşırı tüylenme olmaya başladı napmam gerek benim gibi olan varmı önceden vardı çok azdı Ama hamile olunca arttı
Vildanpasal61 Mrvegrkan Aynen hormonlardan ötürü tüylenme oluyor aynı durum bendede var ama doğumdan sonra dökülüyormuş o yüzden dert etme canım 😉
espalp Mrvegrkan sarışın bi insanım önceden tüy diye bi şey yoktu göbeğimde 🤦🏼♀️ Şimdi simsiyah tüyler oldu çok fena🤦🏼♀️ Geçmezse napıcaz 🤦🏼♀️
anapanda12 Ben bebeğimi sıcak tuttuklarını düşünüp motive ediyorum kendimi😅... beyaz bi göbekte siyah tüyler hoş değil...🤷♀️
AsilveAnnesi Mrvegrkan benim de oyle annem erkek bebek tuylenme yapar der hep ben temizliyorum kıl olayından nefret ediyorum cunku
Mrvegrkan AsilveAnnesi çok oldu bizede doktor erkek dedi kesin değil ama benimki ondan kıllandı heralde😌
2kizannesi- Mrvegrkan Hiç bi şey yapma bence sonuçta dökülücek hamilelikten dolayı olan bir şey 🙂🤷🏻♀️
Dderryaa Mrvegrkan benmde çoğaldı annem bile görünce şaşırdı kremler falanmı tetikledi acaba dedi doktora açarken utanıyorum valla almakta istemiyorm dökülğr diye
Ssraa Benim doktorum alabilirsin sakıncası yok dedi bana. Ben de bir çekimlik ağda yaptırdım geçen en azından karnımı açarken rahatım😂