Kaderskmen Benim kaynanam da sezeryan taraftarı değil, çocuk olmadığı zaman bile ben normalden çok korkuyorum sezeryan olurum demiştim de nasıl gözlerini belertmişti 😂 normal doğum tabiki de iyi sağlık açısından da için temizleniyor vs ama mecbur sezeryan olunca bu senlik bir durum olmuyor ki, her şeyden önemlisi bebeği sağlıkla kucağına almak 🙂