butterfly4 canım kakao yağını sürüyorum yarım saat bekliyorum biraz emiliyor sonra bi örtü ile sarıyorum çnkü yağ olduğu için izi kalıyor onunla yatıyorm gece güzel nemlendiriyor, pişik kremide nemlendirdipi için hemen emiyor vücut uzun süre nemli kalıyor