Kubra9595 Kızlar bugün 2 li tarama icin doktora gittim normalde özele gidiyordum ama 2li icin devlete gitmek istedim. Cinsiyeti demedi ama tahminde bulunmanizi istiyorum 1 tane kizim var 5 yasinda bunu erkek hissettim ama allah gene ne nasip ederse o olsun tabi 😊 https://hizliresim.com/ZXmmV0 https://i.hizliresim.com/ZXmmV0.jpg
Emine1235 Kubra9595 Koza benziyor bence hani bir çıkıntı yok gibi rabbim sağ Salim eli ayağı düzgün evlat nasip eğlesin
Kubra9595 Aspenya44 evet devlete gittim icin sonuclardan sonra özele devam etcem ins devletin iyi olmuyor özele gitmis olsaydim derdi kesin pozisyonu hep iyiydi