Nursemom Merhaba 🌞 36+4 günlük hamileyim ve ilk gebeliğim. Bi haftadır bulantı kusmam var tahliller yapıldı nst çekildi çok hafif kasılmalar dışında herşey normal diyor doktorlar. Hala bulantı ve kusmam var, birde bugün ishal olmuşum. Geçen gün bi yerde okumuştum Doğum yaklaştığı zaman vücut kendini temizler diye. Acaba Doğum mu yaklaşıyor ki ? Beni bi aydınlatın kızlar nolur 😓
Eessrraamm Nursemom bnde bugün tam 37 hafta oldum ve neden bılmıyorm ama bendede aşırı isal karın agrısı var ☹️
Kzbnzmi1 Nursemom bende 1 haftadır ishal vardı ama doğurmadım sancım falanda yok bence o vücuttan vücüda değişiyor bende 36 haftadayım
Selviliker Nursemom canım salgın var ben de aynı şikayetlerle dahiliyeye gittim kanımda %75 enfeksiyon çıktı üç gün serum takıldı yatış yapıldı. İhmal etmeyin zaman kaybetmeyin ben zor kendime geldim.
hunilimom Nursemom bugün denk geldim canım nst cekiliyordu hemşire sordu ishalin var mı bizim için önemli diye oda yok dedi önemli demekki
Cansu57 Eessrraamm bende 37yim ve aynı sekil yavaştan ishal başladı ve karın ağrılarım oluyor. Tuvalette baskı hissediyor musun peki zorlanma oluyor mu sende
Nursemom Eessrraamm karın ağrım yok benim ama bulantı kusma çok halsiz bıraktı beni sürekli uyuyorum 🤦♀️
Nursemom Cansu57 yok kuzum zorlanma olmuyor dediğim gbi bulantı kusma mahvetti beni bi haftadır. Enfeksiyon da yok, herşey normal ddi doktorlar da😓normalse neden böyleyim acaba 🤦♀️
Nursemom Selviliker 2defa gittim hastaneye zaten hemşireyim çalıştığım doktorlarda yatışa ve ilaca gerek duymadı,serum taktık sıvı alamadığım için 😔enfeksiyon yokmuş bende
Selviliker Nursemom sevindim aman olmasın 🙏 çok kötüydü benim durumum. Belki Doğum belirtisidir sizinkisi.
Nursemom Selviliker Perşembe’ye kontrolüm var bakalım yarına devam ederse ishal belki yarın giderim 😔
Hacer67 Benimde bugün başladı ishal im 34 haftalık aşırı derecede miğde yanmam var kusma falan bide kızım migdemde top gibi kalıyor çok sertleşiyor normal mi ki ya
Nursemom Hacer67 doktorunuzla konuşun bence benimki çok ilgisiz çıktı çok pişmanım keşke değiştirebilme imkanım olsa😓
Nursemom Cansu57 ben evden çıkmıyorum da hatta çıkamıyorum canım istemiyor hemen yoruluyorum diye. Üşütecek hava bile alamıyorum yani🤦♀️🙂